środa, 13 lutego 2013

Mortadela z jajkiem sadzonym


Faza I


  • Mortadela drobiowa lub szynka drobiowa
  • 2  jajka
  • bułka tarta
  • sól, pieprz
  • przyprawa typu Delikata
  • 1 łyżeczka oliwy
  1. Mortadele kroimy w grube plastry.Posypujemy przyprawami
  2. Moczymy w jajku a potem w bułce tartej
  3. Pieczemy na rozgrzanej patelni natłuszczonej oliwą
  4. Co jakiś czas przewracamy gdy kotlety będą już prawie gotowe wbijamy jajko, solimy i pieprzymy, gdy dół się zetnie przewracamy na drugą stronę
  5. Możemy to podawać z jajkiem sadzonym np.



 

2 komentarze:

  1. Ojej :D Jak to ładnie wygląda. Z tego co widzę , szybko i łatwo się przyrządza. Jestem pod wrażeniem. Dałaś mi świetny pomysł na dobre jedzonko. Mam nadzieję ,że może zrobić to każdy , nawet taki kaleka kulinarny jak ja :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. mortadela? bułka tarta? oliwa? przypadkiem tu weszłam i aż otworzyłam buzie ze zdziwienia. Ktoś tu chyba nie ma pojęcia o diecie Dukana i miesza w głowach innym! byłam na tej diecie , schudłam 16kg, jestem technologiem żywności i wiem o czym mówię.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj