wtorek, 9 kwietnia 2013

Sałatka gyros

II faza



SKŁADNIKI:

  • 250g piersi z kurczaka
  • 1/2 małej pekinki
  • 2-3 ogórki konserwowe
  • Cebula czerwona
  • Jogurt naturalny
  • Ketchup
  • Przyprawa gyros

JAK ZROBIĆ:


  1. Pierś kroimy w drobną kostkę obsypujemy przyprawa gyros i smażymy
  2. Pekinkę szatkujemy , ogórki konserwowe i cebulę kroimy w kostkę
  3. Układamy warstwowo od dołu:
  4. -pekinka
  5. -ogórek konserwowy
  6. -ketchup ( pokrywamy całego ogórka cienką warstwą ketchupu ) 
  7. -cebula
  8. -jogurt naturalny obsypany przyprawą gyros
  9. -pierś



Układać składniki można dowolnie. Pierś - pekinka - ketchup - jogurt - ogórek - cebula - pekinka. Do wyboru do koloru.

Tym razem zrobiłam sałatkę z cebulą zwykłą i zamiast piersi włożyłam parówki drobiowe. Smakuje równie dobrze :)









2 komentarze:

  1. Uwielbiam salatkę gyros ;D mniam. Ale przyznam że z parówkami jeszcze nie jadłam. Może kiedyś spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. no ja też ją bardzo lubię. A że zabrakło mi piersi wymyśliłam z parówkami heh ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj