piątek, 15 lutego 2013

Zapiekanki - tostowe



Prosty sposób jak urozmaicić sobie śniadanie lub kolacje o szybką zapiekankę




SKŁADNIKI:

  • tost
  • 2 plasterki szynki drobiowej
  • 1 plasterek sera light
  • jajko



  1. Zrobiony tost rozkrawamy na pół
  2. Kładziemy plasterek szynki i pół plasterka sera
  3. Na ser plasterek jajka 
  4. Podpiekamy w mini piekarniku około 5minut ( ja mam taki mały stołowy piekarnik, jeśli nie posiadasz najlepiej w dużym bo w mikrofalówce będzie gumowe )

    I gotowe !


2 komentarze:

  1. dopiero teraz uświadomiłam sobie, że nigdy nie jadłam tostów z jajkiem :) wpisuję na listę "do wypróbowania" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że dzisiaj wiele osób stawia na jajka ja też - jajka w parówkowych serduszkach z ketchupem :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj