poniedziałek, 10 czerwca 2013

Rocznica


Dziś mija 2 rocznica naszego ślubu.
Jak to w każdym związku bywają dni gorsze i te lepsze. W takim dniu jak dziś wspomina się te lepsze :P

   Poznaliśmy się banalnie…na czacie. Nasza 1 randka to spotkanie na kawie. Nigdy nie zapomnę tych pięknych oczu które świeciły się jak diamenty i fryzura stylizowana na „spojler” :D

   Potem jakoś tak to poszło, że zaczęliśmy się spotykać i pewnego razu zrobiłem na przekór Ani która powiedziała, że jak będę chciał ja pocałować dostanę w twarz :D Jednak zaryzykowałem i to zrobiłem…na czerwonym świetle. Zaraz zapaliło się zielone wiec szybko ruszyłem a Ania była tak zaskoczona, i chyba zadowolona, więc nie oberwało mi się a wręcz odwrotnie :)
   Po 3 latach związku w marcu 2010r polecieliśmy na pierwszą wspólną wycieczkę do Paryża. Tak pod wieżą Eiffla postanowiłem się oświadczyć :)
 No i tak 10 czerwca 20111r wzięliśmy ślub. Wszystko było pięknie i cudowne, Ania, suknia, kościół…tego dnia nie zapomnę do końca życia. 



   Dziś chciałem ci kochanie powiedzieć, że bardzo mocno Cię kocham i cieszę się, że jesteśmy razem. Dziękuję za wszystko :* Chciałbym, żeby nasze drogi prowadziły zawsze w tym samym kierunku :)



„Ja wstawię się za Tobą
I z podniesioną głową
Dziękował będę, że
Pan dał mi właśnie Ciebie,
W radości i w potrzebie,
Na lepsze i na złe”

Twój, na zawsze kochający mąż :*

5 komentarzy:

  1. aż nie wiem co napisać. piękne słowa, magiczne oświadczyny, cudowny kościół. wszystkiego dobrego Wam życzę, aby tych rocznic było jak najwięcej ;* !
    pozdrawiam,
    summer-body.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje ci kochanie, nie wiedzialam ze cos takiego na blogu napiszesz, az sie poplakałam :(

    Bardzo cie kocham i przepraszam ze mnie jestem twym idealem

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje! 2 rocznica ślubu to wspaniały wynik. Życzę kolejnych 20 szczęśliwych lat!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj