wtorek, 27 sierpnia 2013

Po wakacjach ...

Jak wielu z was zauważyło zaniedbałam troszkę bloga. Zeszło się na to parę powodów takich jak wakacje które spędzałam na działce oraz brak nowych pomysłów na potrawy :)

Teraz zbliżamy się wielkimi krokami do zimy więc będzie więcej czasu na odrobienie zaległości i na nowe pomysły.

U nas nic się nie zmieniło , ja jak wiadomo jestem w 4 etapie a mój mąż ma w styczniu przejść na 4 etap :)

Waga stoi w miejscu a nawet czasem spada bardziej niż się podnosi wiec wszystko jest w należytym porządku :)
 Badania u lekarza okresowe nie wskazały jakiś wad ukrytych po diecie wiec jesteśmy w pełni zadowoleni z tej diety !


3majcie się i czekajcie na nowe przepisy które już wkrótce :) !!!



a jak wam minęły wakacje ?!

2 komentarze:

  1. trzymaj sie z nicierpliwoscia czekam na nowe przepisy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry, jestem zainteresowana współpracą z Pani blogiem, proszę o kontakt:) wspolpraca@armadeo.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj