piątek, 14 sierpnia 2015

Jajecznica z fasolka szparagowa

Mamy sezon na fasolkę szparagowa, mi zostało trochę z wczorajszego obiadu i postanowiłam ja wykorzystać na śniadanie :)


II faza


SKŁADNIKI:
  • pól kiełbasy z piersi kurczaka
  • fasolka szparagowa - ugotowana w osolonej wodzie
  • 2 jajka
  • odrobina oleju


JAK ZROBIĆ:

  1. Kiełbase pokroic na kostke i podsmazyc na patelni na oleju
  2. dodac fasolke - smazyc az będzie lekko sie rumienić
  3. Wbić jajka - posolic i popieprzyc
  4. Całość przykryc ( ja uzywam pokrywki od garnka
  5. Wyłożyć na talerz, gdy jajko bedzie mialo prawidłową dla nas konsystencje

6 komentarzy:

  1. O tak! Uwielbiam taką jajecznicę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O nowy pomysł na moją ulubioną jajecznicę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jajecznica świetna sprawa tylko nie wiem czy takie połączenie fasolki szparagowej i jajek będzie smakować. Muszę wypróbować!
    Zapraszam do siebie: tabletki na odchudzanie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj